Seiten

Donnerstag, 27. Oktober 2011

Second hand...




Jeg var en tur i genbugeren i dag for at lede efter et par seler til spørge-jørgen, starter den tid virkelig med
knap 2 1/2 år? Der bliver ikke kun spurgt "hvorfor" - men også "hvorfor ikke?"!!! Så hvorfor har jeg nu
købt seler? Hmmm, fordi man skal have seler i sit skab - fordi de er fede - fordi dine bukser hænger..

Og da jeg nu var der kunne jeg jo lige så godt kigge lidt mere og det skulle jeg ikke ha´ gjort, for jeg fandt
nemlig de fedeste smækbukser fra finkid - og prisen gider jeg ikke tænke på for så får jeg dårligt humør..
Der landede også lige en fin strik-ting til mig i posen - egentlig er jeg overhovedet ikke til motiver på tøj -
og heller ikke til fesent strik, men denne her synes jeg bare er fin :)
Sammen med mine yndlingsjeans og -støvlerne bliver det et lækkert outfit :)
Så håber jeg bare at pigerne holder nallerne fra den - de bruger flittigt af mit klædeskab, men mine jeans og
enkelte af mine trøjer er tabu og nix-pille. Selv mine sko bliver brugt, hallo? "Moooar, må jeg godt
bare i dag lige låne dine Doc´s"? Heldigvis er Mikkeline snart vokset mig over hovedet og fødderne passer
snart ikke i mine sko mere :) Hæ!

Ich war kurz - eher lang - im 2. Hand-laden um Hosenträger für Frans zu kaufen - und kam raus mit einer
Latzhose von finkid, suuuuper schön und gar nicht 2.Handpreisgünstig - ich mag überhaupt nicht
darüber nachdenken was die gekostet haben, denn dann bekomme ich schlechte Laune. Aber die können
auch lange getragen werden - also spare ich doch die nächste Hose - oder? ;)

Und für mich einen Pulli - eigentlich stehe ich überhaupt nicht auf Motive und eigentlicht auch nicht
auf Dünnstrick a la Dame - aber dieses Teil finde ich echt schick und wird zusammen mit ´ner engen
Jeans und meine geliebten Stiefel wunderbar aussehen :)



Kommentare:

Pimp me up! ... on detour hat gesagt…

Hvor er det fin bluse!

Bea hat gesagt…

Kan godt forstå du måtte købe de fine smækbukser! Retro på den hel rigtige måde :)

Louise hat gesagt…

Ej den er os ret cool den bluse, den var jeg os faldet for på stedet :-) Godt kup... :-)

Og tusind tak for din mail :-) Er meget glad :-) :-)

Christina hat gesagt…

pimp me up - ja og majet blød ;)

bea - de er lækre og passer perfekt - altså et godt stykke tid endnu uden dog at han svømmer i dem, så regnestykket gik op ;)

louise - :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...