Seiten

Donnerstag, 27. Oktober 2011

Second hand...




Jeg var en tur i genbugeren i dag for at lede efter et par seler til spørge-jørgen, starter den tid virkelig med
knap 2 1/2 år? Der bliver ikke kun spurgt "hvorfor" - men også "hvorfor ikke?"!!! Så hvorfor har jeg nu
købt seler? Hmmm, fordi man skal have seler i sit skab - fordi de er fede - fordi dine bukser hænger..

Og da jeg nu var der kunne jeg jo lige så godt kigge lidt mere og det skulle jeg ikke ha´ gjort, for jeg fandt
nemlig de fedeste smækbukser fra finkid - og prisen gider jeg ikke tænke på for så får jeg dårligt humør..
Der landede også lige en fin strik-ting til mig i posen - egentlig er jeg overhovedet ikke til motiver på tøj -
og heller ikke til fesent strik, men denne her synes jeg bare er fin :)
Sammen med mine yndlingsjeans og -støvlerne bliver det et lækkert outfit :)
Så håber jeg bare at pigerne holder nallerne fra den - de bruger flittigt af mit klædeskab, men mine jeans og
enkelte af mine trøjer er tabu og nix-pille. Selv mine sko bliver brugt, hallo? "Moooar, må jeg godt
bare i dag lige låne dine Doc´s"? Heldigvis er Mikkeline snart vokset mig over hovedet og fødderne passer
snart ikke i mine sko mere :) Hæ!

Ich war kurz - eher lang - im 2. Hand-laden um Hosenträger für Frans zu kaufen - und kam raus mit einer
Latzhose von finkid, suuuuper schön und gar nicht 2.Handpreisgünstig - ich mag überhaupt nicht
darüber nachdenken was die gekostet haben, denn dann bekomme ich schlechte Laune. Aber die können
auch lange getragen werden - also spare ich doch die nächste Hose - oder? ;)

Und für mich einen Pulli - eigentlich stehe ich überhaupt nicht auf Motive und eigentlicht auch nicht
auf Dünnstrick a la Dame - aber dieses Teil finde ich echt schick und wird zusammen mit ´ner engen
Jeans und meine geliebten Stiefel wunderbar aussehen :)



4 Kommentare:

by.bak - interior & lifestyle blog hat gesagt…

Hvor er det fin bluse!

Bea hat gesagt…

Kan godt forstå du måtte købe de fine smækbukser! Retro på den hel rigtige måde :)

Louise hat gesagt…

Ej den er os ret cool den bluse, den var jeg os faldet for på stedet :-) Godt kup... :-)

Og tusind tak for din mail :-) Er meget glad :-) :-)

Christina hat gesagt…

pimp me up - ja og majet blød ;)

bea - de er lækre og passer perfekt - altså et godt stykke tid endnu uden dog at han svømmer i dem, så regnestykket gik op ;)

louise - :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...