Seiten

Samstag, 11. Februar 2012

En langsom lørdag... // Samstag langsam...








Et sygt barn og et meget friskt barn - et tæppe som bliver længere og længere - en friskvasket sofa - mega-sen morgenmad med yndlingsmarmeladen og friske boller - et Frans-billede sat i ramme - forårsblomster i ny vase...

Ein krankes Kind und ein sehr fittes Kind - eine Decke die länger und länger wird - ein frischgewaschenes Sofa - ein ultra-spätes Frühstück mit der dänischen Lieblingsmarmelade - ein Frans-Bild in frischgestrichenem Rahmen - Traubenhyacinthen in neuer Vase...


8 Kommentare:

bare WUNDERBAR hat gesagt…

Det ser ud som noget jeg gerne ville have deltaget i... :)
Den mumi kop du har på bordet købte jeg faktisk lige magen til igår.. :)

Anna Marie Weinreich hat gesagt…

Smukke og hyggelige billeder :)
Har du fået nyt kamera?

Skjerstad hat gesagt…

Så dejligt du har det :)
Se, at dine børn har "blommen i ægget" :)
Som så meget den gule lampe!

Hav en god dag for :)
Hugs fra Jane

Louise hat gesagt…

Det er så pænt med nyvasket sofa, vi var nødt til at gøre det samme sidste lørdag. Men det var fordi Merle havde malet med tyrkies over det hele... SHIT altså... De børn....

Det er bare SÅ fint det tæppe du har gang i.....

Christina hat gesagt…

rakel -
op og ned af sofaen i en uendelighed - jeg har ekstra ikke sat de billeder på hvor linus virkelig synes at sofaen hopper for meget ;) jeg er vild med de kopper og kunne så godt tænke mig den sorte...

anna -
tak :)
næææ, er de bedre end ellers? måske er det noget med lyset eller fordi jeg er begyndt at bearbejde dem med "kontrast"-knappen? i hvertfald synes jeg at lyset iøjeblikket er en drøm - sneen og solen gør det næsten lysere end om sommeren...

janne -
ja, det var en go´ og rolig dag med meget nusseri i sofaen :) under vores gule "sol" :)))
krammer christina

louise -
egentlig kunne man - hvis man gad - vaske betrækket ca. hver anden uge... det bliver pludselig meget lysere når det er rent ;)
jeg ved sgu ikke rigtig om det ikke bliver lige lidt i overkanten det tæppe, men jeg kan godt li´ det alligevel - så´n lidt ambivalent... tsts med merle ;)

betine hat gesagt…

Lørdage er altså dejlige! Det er da vildt, så langt du er nået med tæppet!!! Wow :)

Jeg har også den kop... De er bare så skønne!!!

hennymats hat gesagt…

Schöner Blog :) die Vase ist toll!

Ganz liebe Grüße,
Swenja

Christina hat gesagt…

betine -
ja, bedre end søndage, ikke? dejlig kop og jeg er holdt op med hele tiden at tage hensyn til at de egentlig tilhører børnene ;) hmmm, tæppet jeg er i gang med er ikke det linus ligger med, det ligger nede på kassen ved siden af sofaen - så hurtig er jeg desværre ikke ;)

hennymats -
danke schön :) die vase gabs ganz billig, 6.90 oder so, deutscher hersteller, habe natürlich den namen vergessen...
lg christina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...