Seiten

Donnerstag, 2. Februar 2012

Hæklede rangler // Gehäkelte Rasseln

Jeg hækler, prøver mig selv lidt af... Jeg så "the real thing" herinde og syntes at de var super fine - men jeg har altså lidt problemer med at betale for et mønster som jeg ikke kan bruge som jeg vil, jeg ved ikke rigtig om jeg bare er lidt mærkelig hvad det angår - så jeg prøvede selv... Det er der kommet en blomst og en løve ud af, løvemanken lavede Mikkeline - den pige har altså tålmodighed! Engang imellem undrer jeg mig lidt over de ting man får lavet - bare for at prøve, det ville jo være smartere at prøve sig selv af på de ting man også kan bruge! Nå, men det er da også meget rart at have et lille lager af ting og sager man kan give som gaver...

Ich habe Rasseln gehäkelt, die Idee ist von hier gemopst - eigentlich wollte ich nur mal ausprobieren ob ich auch ohne Anleitung irgendwas "tierisches" hinbekomme... Mit Hilfe von Mikkeline, die die Löwenmähne gezaubert hat - wurde aus dem ursprünglichen Affen einen Löwen. Jetzt ist nur die Frage warum ich Rasseln häkle - wo meine Kinder doch gar keine mehr brauchen - hat aber Spass gemacht und es spricht ja auch nix dagegen ein kleines Geschenkelager zu haben ;)




3 Kommentare:

Pfefferminza hat gesagt…

Der Löwe is´ sehr cool, vor allem die Mähne!!! =)

Christina hat gesagt…

da wird mikkeline sich freuen :) ich richte es ihr aus :))

Hyggestunder hat gesagt…

Hvor er de fine :) Ja, man kan komme langt ved blot at prøve sig frem. Jeg er en dør til at følge opskrifter, men det lykkedes alligevel at lave nogle fine ting af og til.
Ps. Gaver er jo også brugbare, og de her bliver helt sikkert et hit ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...