Seiten

Donnerstag, 19. Juli 2012

Lille nemt sommerferieprojekt... // Sommerferienprojekt...

At finde tid til sig selv når alle børnene er hjemme er ikke nemt... Så det bliver ikke til så meget kreativt i øjeblikket - jeg er startet på et sy-i-hånden projekt som er dejligt nemt at gå til og fra. Det er hyggeligt at sidde med og det er hurtigt pakket væk igen. En meget god sommerferiebeskæftigelse synes jeg. Tak instagram-blog-damer for denne fine ide...
Og så glæder jeg mig til at få kigget BoligLiv igennem - det har nu ligget her og ventet siden i lørdags og der har bare ikke rigtig været tid... Måske i dag og måske endda udenfor???

Zeit für sich zu finden wenn Schulferien sind ist nicht einfach... Aber ganz ohne komme ich nicht aus. Kleine Projekte sind dafür super - irgendwas was schnell wieder weggepackt werden kann - und worauf ich mich freuen kann...
Und dann hoffe ich Zeit für meine neue dänische Zeitschrift zu finden - seit Samstag wartet sie darauf durchgeblättert zu werden aber irgenwie komme ich nicht dazu - vielleicht heute und vielleicht sogar draussen in der Sonne???





11 Kommentare:

Skjerstad hat gesagt…

Så spennende :)
Ser ut som et møysommelig arbeide..
Vakkert !

Nyt dagen :)

Libbie hat gesagt…

Jeg er også i gang og ja det er super hyggeligt + at børnene sagtens kan tulle rundt imens :)

Unknown hat gesagt…

Kjempegøy å sy sekskanter. Jeg har laget et sånt teppe. Fine sommerfarger du syr med. D

Maj♥ hat gesagt…

Hvor ser det bare godt ud! Fine farver som altid!! Og ja ferie med børn = hurtige/nemme projekter! Herhjemme bliver der hæklet vimpler og sommerfugle så snart tiden er til det - og lidt små malerprojekter:) Det står ned i stænger udenfor lige nu - så det handler bare om at hygge indendørs alligevel:) Fortsat god ferie - glæder mig til at følge dit sommerprojekt!!

Loppe-shoppe hat gesagt…

Uh, det bliver fint!

angie hat gesagt…

loooove your pics!!! angie

Anna Marie Weinreich hat gesagt…

wow, det ser godt ud, Christina :)

Unknown hat gesagt…

Ser lækkert ud hvad mon det bliver til?? Tæppe eller pude?? Har lige lavet en pude med lidt mindre 6-kanter så får helt lyst til at lave mig et tæppe når jeg ser dit fine arbejde!!

Kristin hat gesagt…

Så fint det bliver

Unknown hat gesagt…

Som altid, når det kommer fra dig- lækkert :-)
Jeg har heller ikke fået set i mit b
Boligliv :-)

Christina hat gesagt…

janne -
det tager tid, men jeg synes at det bliver fint :)

binemor -
nemlig - ungerne leger eller læser og vi syr :) er du mon i gang med et tæppe? her rækker tålmodigheden kun til en pude - en lille een ;)

drudeblaa -
oh, et tæppe... det bliver det ikke til... så skulle sekskanterne ha´ været større...

maj -
her skinner solen endelig! der er endda lovet lidt sommer så nu er det bare om at komme udenfor :) ja, når ungerne er hjemme så er det de små projekter som er hyggelige, jeg gider slet ikke begynde på større ting så...

loppe-shoppe -
tak :)

angie -
danke schøn, das freuuut mich :)

anna -
tak skal du have :) en lille pude bliver det til, bare for at prøve det, synes at det ser så fint ud hos de andre...

kreative rainbowme -
det bliver til en pude - når det skal være stort kan jeg bedst li´ at hækle for det kan jeg også hvis jeg ser fjernsyn...

kristin -
tak, det håber jeg også at det bliver når det er færdigt, de der hjørner er vidst lidt svære ;)

miri -
tak for det :) jeg har sørme fået kigget mit igennem :) godt nok med unger siddende på min fødder i mens og ikke meget ro - men man kan jo ikke få det hele ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...