Seiten

Dienstag, 11. Dezember 2012

Nye plakater // Neue Poster



2 nye A4 plakater er kommet til...
Drengen med kæphesten og den søde brudepige.
 
Jeg har valgt de motiver jeg selv bedst kunne huske fra dengang for længe siden -
det er skægt som billederne fra 70erne pludselig står helt klart for det indre øje når jeg ser på de gamle glansbilleder som for mig helt klart er forbundet med den første skoletid... Knæstrømper, gerne hjemmestrikkede med hulmønster, mine var lysegule - rottehaler - fløjlsbukser med svaj - min første danskbog...
 
 
 

Ich habe 2 neue Poster gemacht - der Junge mit dem Pferd und das Brautmädchen...
 
Nach wie vor sind es Originaldrucke, Vorlage sind meine alten Glanzbilder aus der Schulzeit.
Ich mag es wie die Erinnerungen aus der Kindheit hochkommen wenn ich sie angucke - Kniestrümpfe, Zöpfe, Schulhof, 70er braun-orangene Einrichtung... Erstaunlich wie Bilder und Gerüche in die Vergangenheit führen können...





De kan købes på shoppen eller bestilles hvis du sender mig en mail stina@gmx.de
En plakat koster 8,50 Euro plus 3,45 Euro porto til DK, det er ca. 90 kr.
 
 
Die Poster sind im Shop...


3 Kommentare:

Unknown hat gesagt…

De er så skønne!!

corazon hat gesagt…

Genau diese Bilder hatte ich als Kind auch.....:-))
Mal sehen, ob ich sie noch irgendwo finden kann.
Wünsche dir eine schön Jul-Zeit.

LG Petra

Marianne Aa. hat gesagt…

Meget klart også for mig. Har stadig alle mine gamle glansbilleder et sted. Også dem du viser frem her. Dejlige minder der lige kom til mig :) kh Marianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...