Seiten

Montag, 4. Februar 2013

Tanker // Gedanken

 



Jeg er her endnu... Til tider overvejer jeg dog at lukke bloggen ned da jeg mærker at tiden ikke rækker som den har gjort... Jeg får hverken kigget ind til jer andre eller kommenteret... Jeg får ikke taget billeder - det er lidt som om luften er ude... Faktisk siden min fars død, det føles en gang imellem forkert eller mærkeligt, måske endda overfladisk at blogge som jeg gør set i betragtning af det der er sket... Måske er det fordi jeg har behov for at finde mig tilrette i mit nye liv med organisation af kursus og lektier... Min tid er pludselig blevet mere kostbar og jeg nyder at være sammen med mine når jeg kommer hjem. Måske er det også bare fordi at det er februar? Eller fordi jeg i virkeligheden godt kunne tænke mig at give bloggen en ny retning, men ikke rigtig ved hvordan... Jeg ser det lidt an og mærker indad... 


Ich bin noch da... Obwohl ich immer wieder in letzter Zeit überlege aufzuhören - ich merke dass die Zeit nicht reicht wie früher, wie bisher... Ich schaffe es nicht bei Euch vorbeizuschauen, geschweige denn irgendwo zu kommentieren... Eigentlich ist es seit dem Tod meines Vaters so, als wäre das Bloggen falsch oder gar oberflächlich... Zumindest empfinde ich es teilweise so... Vielleicht muss ich mich auch nur zu recht finden in meinem neuen Leben mit Kursen und Hausaufgaben... Meine Zeit ist plötzlich noch kostbarer geworden und ich geniesse es mit den Kindern zusammen zu sein wenn wir dann alle zu Hause sind... Vielleicht weil es Februar ist... Oder vielleicht weil ich insgeheim gerne dejligheder eine andere Richtung geben würde und nicht so recht weiss wie... Ich gebe mir noch ein bisschen Zeit und fühle nach...

UND : ich habe Euch nicht vergessen bzgl. des Give Aways - ich habe mir gedacht dass die dänische CD wahrscheinlich nicht ganz so interessant für Euch ist und deswegen kommt demnächst etwas wo alle dabei sein können...

13 Kommentare:

Hverdags Jam hat gesagt…

Ingen tvivl om, jeg godt kan forstå, hvis du føler for at lukke bloggen ned, men helt personligt er jeg rigtig glad for at læse med.
Måske du bare for en tid skal skrue ned for niveauet, ikke lade dig stresse af bloggen, og så må tiden vise, om det er det ene eller det andet, der rykker på sig. Og så må du handle derefter til den tid.

Pøj pøj med at mærke efter.
Ingen tvivl om, du nok skal komme frem til, hvad der er det rigtige for dig.

Tanker fra
Carina

Davids Engle hat gesagt…

Jeg er også rigtig glad for at læse med hos dig - og se dine smukke billeder. Jeg gør mig selv overvejelser om bloggeriet, da der indimellem går dage, ja nogen gange uger, imellem jeg får lavet et indlæg. Men jeg har nu heller ikke lyst til helt at stoppe. Nu må vi se.
Når man mister en elsket person, som du for nylig har gjort, sætter det nok uværgerligt ens liv i perspektiv. Noget er for altid forandret. Selvom livet går videre.
Men jeg håber du finder lyst og tid til at poste lidt en gang imellem.
Mange gode hilsner
Kate

Juli hat gesagt…

Oh ich mag deinen Blog so sehr, lass dir noch etwas Zeit zum Nachdenken.

Ich habe auch erst in der letzten Zeit, eigentlich erst ab Januar angefangen, so zu bloggen wie ich es immer wollte.

Ja eigentlich wollte ich die ganze vorherige Zeit auch etwas anders machen. Mit hat der e-course von Magnolia geholfen den richtigen Weg einzuschlagen.

Aber ich denke es reicht am Anfang erst mal aus, wenn du dir einen Zettel nimmst und aus dem Bauch heraus aufschreibst, was du auf deinem Blog machen möchtest. Ganz unabhänging von allem gewesenem und von allem was andere erwarten.
Und wenn du nur ein mal im Monat berichtest, was du so gemacht hast, dann ist es eben so.

Ganz liebe Grüße

Juli

Unknown hat gesagt…

Det er klart, når der sker så store ændringer i dit liv, at der er mange ting, der skal ændres. Mærk efter. Og jeg ville være ked af du lukkede ned, men du kunne måske ændre lidt på din blog, så den mere var den du også er..
Knus og mange tanker

Sonja hat gesagt…

Liebe Christina,
auch wenn ich nicht immer kommentiere, so komme ich doch so gerne bei dir vorbei. Ich mag deine schönen, hellen und freundlichen Bilder und die Retro-Farben!
Aber ich weiß auch, dass es Momente gibt, die die Blickrichtung verändern. Ich wünsche dir, dass du für dich herausfindest, was passend ist!
Liebe Grüße! Sonja

Julie Søndergaard hat gesagt…

Jeg er også glad for at læse med hos dig, også selvom der går længere tid mellem indlæggene.

Maria hat gesagt…

I mine øjne, skal en blog være en sjov fornøjelse, en fritidsbeskæftigelse, et frirum - NÅR der er tid, overskud, og rum til det.
Ligesom ens liv bevæger sig i forskellige retninger i perioder, er det vel også meget naturligt at ens blog gør det. Bliver den triviel for dig, så gør noget andet med den. Eller hold en pause. Det er din blig, og det er dig der bestemmer hvad der skal ske.

Personligt nyder jeg at kigge med ved dig. Jeg er vild med din stil i dine billeder. MEN, jeg forstår samtidig også meget godt, hvis du har behov for at gøre noget andet med den. Der er jo ingen der siger at en blog skal være én bestemt retning / stil, den kan sagtens bære at indeholde lidt af hvert.

Jeg har også haft meget lange perioder hvor min blog har været nedprioteret. Jeg har mange overvejet at helt droppe og slette den. Men jeg er nu rigtig glad for at den stadig ér der, og jeg har for tiden mere og mere lyst til at blogge. Jeg har også været gennem forskellige måder at blogge på, alt efter hvor jeg var i mit liv, hvilke interesser jeg havde osv osv.

Det blev en lang smøre.... Jeg håber ikke det blive for rodet, men at du ved hvad jeg mener med alle mine ord.

KH Maria.

Marina hat gesagt…

Hold du bare pause. Det skal der være plads til og der er slet ikke noget at sige til det når vigtigere ting skal have lov at fylde.

Lad bloggen pause, men pludselig en dag vender du tilbage og så bliver vi allesammen glade for du kan noget med nærhed og tilstedeværelse som er usædvanligt dejligt.

KRAM

Unknown hat gesagt…

Jeg nyder at læse med hos dig Christina og jeg bliver virkelig inspireret af dine indlæg. Samtidig forstår jeg også dine tanker og frustrationer og synes at det er vigtigt at du mærker efter - helt inde! Men som de andre skriver - tag en pause på en bestemt tid og vend tilbage til den igen - og mærk så efter igen! Håber du finder frem til den rigtige løsning!

Sender dig et kram og en masse tanker!

Anonym hat gesagt…

Hej Christina, jeg er ny læser på din blog, og jeg er virkelig glad for at have fundet den. Den er virkelig spændende og inspirerende især for en "loppe og genbrugs- fan":-) som jeg. Så jeg håber rigtig meget du bliver ved, også selv om bloggen tager en anden retning. Men jeg kan selvfølgelig godt forstå dine tanker om at lukke eller holde pause fra bloggen, det er noget som kun du selv kan beslutte og som alle vil have forståelse for.
Glæder mig til at høre, hvad du finder frem til:-)
kh Tine

Nomodi hat gesagt…

Din blog er så fin og dejlig "hverdagsagtig", håber du holder ved :-)

Hyggestunder hat gesagt…

Jeg vil komme til at savne din blog, hvis du lukker den, men at blogge skal være drevet af lyst og ikke af pligt! så jeg giver de andre ret, luk ned for blusset for en stund og se om ikke lysten kommer tilbage... sammen med bladene på træerne, fuglens sang og de lyse aftener :0)
Stort kram herfra

Fototosse hat gesagt…

Very nice pictures!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...