Seiten

Freitag, 25. April 2014

Bits & pieces...

 








 
 
 
Lidt fra de sidste dage... Jeg øver mig vidst mest af alt igen, med kameraet, med lyset... At finde fokus gennem et kamera er helt anderledes end gennem mobilen - det er så umiddelbart og nemt at bearbejde på mobilen i modsætning til igen at stå med det tunge kamera og prøve indstillinger af og arbejde med lyset...  
 
 
 
Bilderspam der letzten Tage... Ich übe mich gerade darin wieder mit der Kamera zu fotografieren - nicht einfach wenn man daran gewöhnt ist, tsts, mit dem Handy alle Photos zu machen. Es ist so viel unmittelbarer mit dem Handy, es ist einfach und schnell - die Bearbeitung ebenso... Jetzt die schwere Kamera, die Einstellungen und das Licht - ich bin völlig aus der Übung...


4 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Det ser så supergodt ud i det lille hjem ;-)

Kh Camille.

Marianne hat gesagt…

smukke smukke billeder :)

Christina hat gesagt…

Tak søde C. - det er f...... hårdt arbejde at komme i gang igen så tak for kommentar!

Christina hat gesagt…

Tusind tak (: Jeg bruger mobilen alt for meget til fotos, det er så meget nemmere... Men det var rart igen at prøve lidt "rigtig" fotografering...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...