Seiten

Freitag, 6. Januar 2012

...


I dag har Dodo fødselsdag - 16 år - ung, smuk og dejlig... Hvor er tiden blevet af ? Det er ikke længe siden hun kom til mig, lillebitte og allersmukkest... Jeg kan vidst ikke undgå at føle mig lidt gammel i dag, lidt sentimental og stolt er jeg også - en pige der ved hvad hun vil og som går efter sine mål. 16 år og hun har en plan - det synes jeg er ret så flot...

Ingen billeder til jer af fødselsdagsbarnet, jeg må ikke... - men jeg fik lige fanget borddækning i fart, vores fødselsdags-kage-hygge-tallerkener, som Dodo elsker og de hjemmelavede gaver...
En lille æske som Linus lavede til hende, han lagde en lille ring med grøn diamant :) i æsken, som han har haft liggende i årevis fra et lægebesøg...
Mikkeline har alene - ! - hæklet pingvinen...
En mini-sætterkasse blev det også til og et lille syet etui til småting...

Og nu vil jeg finde sofaen og manden og ligge benene op og få massage og en vin og så kommer store-pigen nok forbi om lidt...



4 Kommentare:

den enkelte Freude hat gesagt…

Herzlichen Glückwunsch mit deiner Tochter. 16 Jahre jung- hvor må det være stort. Må I få en skøn dag og god weekend.

by.bak - interior & lifestyle blog hat gesagt…

Tillykke med den store datter :-) sikke en fin kande i øvrigt

Louise hat gesagt…

stort tillykke med din store datter igår. Det så fint ud med jeres fødseldagsbord :-) :-)

Håber hun havde en rigtig go dag.

Og tak for din kommentar på bloggen, den ramte lige hvor den skulle... HÅber jeg....

Fru. Megethed hat gesagt…

Tillykke med datteren, sikke et smukt navn hun har :- )

Rina:
http://tanke-univers.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...