Seiten

Sonntag, 29. Januar 2012

Lidt weekend... // Wochenende...

Der stod en masse på programmet denne weekend, men det blev til de der dage hvor man bare ikke når halvdelen af to-do-listen. Faktisk fik jeg kun lavet det som var skægt...
I fredags fandt jeg en gammel server-vogn hos loppe-manden som skulle have lidt maling, så den har jeg nu fået færdig. Jeg kan godt lide det gamle let gulne metalstel sammen men de hvide flader - ved endnu ikke om den lander som ekstra bord i stuen eller måske på badeværelset - synes at det er meget praktisk med opbevaringen i to etager... Fotoet er taget mens farven ikke var helt tør, jeg er ikke så god til det der med at vente... - så jeg har ikke stillet for meget på ;)
Og så har jeg længe gået med tanken om at få noget tapet på væggene, men da vi ikke har så meget plads og her hurtigt ser rodet ud tænker jeg at det måske ville blive for meget... Så som prøve har jeg fået et af yndlingstapeterne på en mellemstor plade - den render jeg nu rundt med og stiller den her og der for at se om det ville være fint eller ej... Desværre er netop dette, som jeg synes er så smukt, nok ikke det rigtige til de helt store flader - øv! Men som pynt er det blevet fint - og jeg kan godt lide ideen om at jeg kan stille det der hvor jeg har lyst..
Og så blev det lige til et par fotos af de fineste ranunkler som Mikkeline har arrangeret allevegne i huset - hun fik til opgave at pille en buket fra hinanden og det har hun vidst rigtigt hygget sig med...






Eigentlich hatte ich eine ewig lange Liste mit Sachen die ich am Wochenende erledigen wollte - aber es wurde nur die lustigen Sachen gemacht - pfui... Am Freitag fand ich beim Trödler einen Servierwagen der nur ein bisschen Farbe nötig hatte... Mag gerne die leicht vergilbten Metallröhre zusammen mit den weissen Flächen - ob der allerdings im Wohnzimmer landet oder vielleicht doch im Badezimmer weiss ich noch nicht - auf jeden Fall musste ich Fotos machen obwohl die Farbe nicht ganz trocken war, deshalb sieht es noch ein bisschen leer aus auf dem Tisch ;)
Habe lange mit dem Gedanken gespielt irgendwo zu tapezieren - aber da wir nicht so viel Platz haben und es schnell total unordentlich bei uns aussieht habe ich die Befürchtung dass es mit Tapete noch viel chaotischer aussehen würde - um es auszuprobieren habe ich eine mittelgrosse Platte mit einer meiner Lieblingstapeten beklebt... damit bin ich durch die Gegend gerannt und habe versucht mir vorzustellen wie es aussehen könnte. Leider ist genau diese Tapete viel zu dominierend für unsere Räume - es müsste was ruhigeres sein. Aber als Deko oder grosses Bild ist es richtig gut - kann ich nach Lust und Laune überall hin stellen und mich freuen...
Mikkeline hat heute den grossen Blumenstrauss zerpflückt und daraus viele kleine süsse "Sträusse" gemacht - Ranunkeln überall - wie schön... Alles in allem ein schönes, wenn auch etwas langsames, Wochenende.







8 Kommentare:

Hyggestunder hat gesagt…

Skønt bord, sikke et kup! Du har ret i at de to hvide nuancer passer godt sammen :0)

Anna Marie Weinreich hat gesagt…

Ja, sikke et kup :)
Og fint med en lille ranunkel :)

Unknown hat gesagt…

Det kan være helt befriende og krølle to do listen sammen og bare lade lysten styre :-)

Christina hat gesagt…

hyggestunder -
sølle 40 kr. - det er da fint :))) jeg har et bord-tick ;) skal lige passe lidt på, så meget plads har vi slet ikke ...

anna -
ranunkler over det hele :) ja, bordet er fint og har en god størrelse :)

losarinas mor -
nemlig - desværre er jeg ret god til det ;) hvilket betyder at vasketøjet ligger i bunker og støvet på trapperne er ved at blive til killer-kugler ;)

Miss Blomgren hat gesagt…

Sikke noget lækkert tapet! Jeg er bjerg-taget!! Jeg kan godt forstå din lyst til at sætte det op. :)
Du kan vel ikke sige mig hvor man kan få fat i det??

Christina hat gesagt…

little miss blomgren -
ja ikke? det er super flot, men det ville nok lige være for dominerende på en hel væg her hos os... jeg ved ikke hvor du kan købe det - måske hos retrovilla??? ellers på du prøve dig frem herinde hos andre bloggere... eller på trendsales måske?

Anita Gohr hat gesagt…

Fedt bord - skønt med gode loppefund.. Super fin blog du har..

God aften

kreabondegaard.blogspot.com

Anonym hat gesagt…

Super-Duper website! I am loving it!! Will be back later
to read some more. I'm bookmarking your feeds also.



My website: vimax pills

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...