Seiten

Mittwoch, 11. Januar 2012

Pinterest-inspireret // Pinterest-Inspiration


... en lille drømme-ting til Frans´ seng - ideen kommer herfra ...
Syntes at den originale var lidt for sød og lyserød, så jeg har lavet lidt om på den,
lidt mindre og drenget...
Alt der skal bruges er lidt ståltråd, jeg har brugt sølvtråd - stofrester og små
knapper, perler og andet fint at binde på... Jeg har hæklet en mini kugle og bundet på,
 en lille filtet een ville også være fin...
En lille sød og hurtig ide, som helt sikkert også
kunne være en fin dåbsgave?



... habe einen Traumfänger für Frans´ Bett gemacht - die Idee kommt von hier ...
Das Original war mir ein bisschen zu süss und rosa, ein paar kleine Veränderungen mussten sein und es
passt jetzt auch an Frans´ Bett...
Alles was man braucht ist ein bisschen Draht, Stoffreste und div. Knöpfe, Perlen oder andere kleine
netten Sachen - man könnte auch eine kleine Glocke anbinden... - ich mag gerne Sachen machen
die mit wenig Aufwand gelingen :)


1 Kommentar:

Christina hat gesagt…

tak :) ja, jeg bryder mig heller ikke om de brune med fjer og perler på ;) jeg aner ikke hvor tit mine unger har fået sådan nogle som gaver... hvor jeg på et tidspunkt desværre måtte - hm, skam over mig, smide dem væk fordi fjerene, uuups var faldet af eller på grund af støv-allergier ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...