Seiten

Samstag, 14. Januar 2012

Forårsfarver // Frühlingsfarben

Foråret er på vej i form af små ændringer her og der - med tapet og med lidt nymalede møbler...
Det her tapet er et af mine yndlings - men tror at mindst 2 af mine 3 mænd ville indlægge veto hvis jeg ville
have det på væggene, så jeg nøjes med små projekter, som lyser lidt op og er så fine...

Der Frühling ist auf dem Weg in Form von kleine Änderungen hier und da - mit Tapete und neue Farbe...
Diese Tapete gehört zu meine Lieblingstapeten - aber mindestens 2 meiner 3 Männer würden Veto
einlegen wenn ich af die Idee kommen sollte grössere Flächen damit zu tapezieren, somit halte ich mich an
kleine Projekte die ein bisschen Farbe und Frühling bringen...



Smukke tapeter i pigede farver...



Kleine Kiste suchen, streichen und schöööne Tapete oder schönes Papier, z.B. von Rie Elise Larsen zuschneiden - mit einfacher Klebestift festkleben - fertig und freuen :))) Ach und eigentlich wollte ich vorher 2 Löcher in die Hinterwand bohren um die Kiste dann an die Wand anbringen zu können, sieht bestimmt als kleines Regal süss aus - vergessen...







5 Kommentare:

Skjerstad hat gesagt…

Wonderful tapet du har der. :) Med sådanne små kasser med tabet, har du din egen lille nuttede værelse. :) Der kunne man bevæge sig rundt i huset, lige som du ønsker. Stilfuld!

Ønsker dig en dejlig lørdag:)
Knus fra Jane

Unknown hat gesagt…

Dejligheder :-)

Louise hat gesagt…

Dejlige lyse forårsbilleder. Det må jeg sige... Tror altså heller ikke på sne mere, så når det nu ikke kom, så kan foråret bare komme an.

VIl lige fortælle dig, at jeg er sygemeldt en måned nu, og det er rart. Desværre mødte jeg meget modstand på jobbet, så det blir ikke rart at komme tilbage, og får heller ikke lov at komme tilbage under nogle vilkår det passede lidt bedre for os som familie.... SUk....

Men nu skal jeg ha ro i mit hoved, og prøve at komme lidt oven på igen.

Knus og dejlig weekend til dig og dine

Shiva hat gesagt…

Die Tapete ist wirklich wundervoll, genau wie Dein Blog! Verrätst Du mir wo man sowas bekommt?

LG Shiva

Christina hat gesagt…

janne -
jeg bliver glad hver gang du ligger en af dine søde kommentarer :) tak for det :)

losarinas mor -
:)))))

louise -
tak louise, jeg skriver ret lidt inde hos dig i øjeblikket men følger med og tænker på dig... det er svært at kommentere på de ting som er så private synes jeg - men du ved jo også godt hvad jeg tænker om alle de ting der sker hos dig, jeg er så sikker på at der findes bedre veje for dig end den uddannelse som tager livet af dig indeni - men lad os hellere "snakke" om det over mail hvis du har lyst... kærligst christina

shiva -
freut mich sehr und willkommen hier bei mir :) schöne tapeten finden ist nicht einfach, ich suche viel im internet und kaufe auch manchmal in dänemark... bzw. werden manchmal bei den dänischen blogs tapeten verkauft...
lg christina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...