Seiten

Samstag, 25. Februar 2012

Skønheder // Schönheiten


En ny sætte(r)kasse er blevet færdig til shoppen - det var 3 meditative aftener som jeg brugte på at få den færdig - men resultatet overvejer altid tiden det tager - jeg elsker alle de farver og mønstre... Og så landede der et skønt stykke sengetøj i postkassen her til morgen, glæder mig til at sætte saksen i det...

Ein neuer Setzkasten für den Shop ist fertig geworden - ich habe drei meditative Abende damit verbracht - aber das Ergebnis überwiegt immer die Arbeit - ich liebe die ganzen Farben und Muster... Und dann landete wieder mal die schönste Bettwäsche heute im Briefkasten, ich sehe schon die ganzen schönen Kissen vor mir...



Billede taget i en solstråle... // Stoff in Sonnenstrahl...

6 Kommentare:

betine hat gesagt…

Hvor er den altså bare SMUK!!!

Og hvor er det dejligt med solstråler... Mmmmm :)

Kh!

Boselade hat gesagt…

Fantastiske farver du har valgt:-)
Og stoffer er også super flot!

Laila hat gesagt…

Hvor er den dog skøn i farverne - jeg har også lige lavet en sætterkasse til min datter: http://kreauglen.blogspot.com/2012/02/tapet-trylleri-ta-da.html

Det var første gang, at jeg har lavet en sætterkasse - spraymaler du, eller er den malet med pensel (det har jeg gjort, men synes, at det var lidt svært at få helt perfekt)?

Anna Marie Weinreich hat gesagt…

Skønt syn! :)

HelleYvonne hat gesagt…

Hvor er den dog fin og livsglad. Er det almindeligt gavepapir eller tapet du har brugt?

Christina hat gesagt…

betine -
tak :) de er så fine at lave - og man behøver ikke at tænke så meget imens ;)

boselade -
tak skal du have :) ja, stoffet er jeg rigtig glad for...

laila -
jeg maler dem som regelt 2 - 3 gange, det er lidt af et tålmodighedsarbejde at få dem til at se ordentlige ud - hvis farven løber, så fjerner jeg det med en "spachtel" når farven er tør og maler igen...

anna -
takker :) men den er ikke til herhjemme - den er landet i shoppen...

trompettrut -
tak :) jeg bruger begge dele - tapet og som regelt REL papir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...