Seiten

Mittwoch, 25. April 2012

En af de der dage... // Einer von den Tagen...



I går var en af de dage hvor man bare laver så lidt som muligt - hvor man tilbringer det meste af tiden i yndlings-slapper-bukserne, spiser det der står nærmest i køleskabet, leger nede på gulvet eller kigger på sofa-hopning og kun lige stikker næsen ud af døren for at gå til postkassen... Hvor der lå dette ret så lækre sengetøj i doppelt udføring. Det ene er landet i shoppen, det andet skal der sys af. Lidt fik jeg da lavet, nemlig 2 af de fine kugle-ophæng som jeg sidst så inde hos Louise - godt nok fandt jeg ikke forskellige størrelser perler til den, det er jo ikke Søstrene Grene hernede desværre - men jeg fandt i det mindste farver som lige passer mig og mit forårshumør.

Einer von diesen Tagen wo man so wenig wie möglich macht - wo die meiste Zeit in den Lieblings-schlabber-Hosen verbracht wird, wo man das isst was gerade passt, auf dem Boden spielt oder zuguckt wie das Sofa "behopst" wird und wo man nur den Weg bis zum Briefkasten schafft. Da lag diese wunderschöne Bettwäsche in doppelter Ausführung - ein Set ist im Shop gelandet und eins werde ich demnächst in Kissen oder Decken verwandeln.. Bisschen was habe ich doch gemacht, nämlich 2 Kugel-Ketten - gesehen bei Louise - steht meinem Kerzenständer ausgezeichnet finde ich... Und die Farben passen zur Frühlingslaune.


10 Kommentare:

Anna Marie Weinreich hat gesagt…

wow, flot billede af kälervaserne. Vil også gerne eje sådan en :)

Christina hat gesagt…

anna -
den er også bare skøn, men jo egentlig alt for dyr, jeg fandt den heldigvis billigere over den blå avis da jeg var i dk sidste sommer. den ville passe helt perfekt ind hos dig :)

freuleinmimi hat gesagt…

Die Kerzenständer sind einfach allzu schön :-)
Liebgruss, mimi

Christina hat gesagt…

freuleinmimi -
genau - bin auch ganz glücklich dass ich sie hab´ :) kähler macht überhaupt super schöne sachen... lg christina

Fru Usken hat gesagt…

Så kule vasene dine er!!! også de klærne nedenfor her som du har sydd da...årh im in love!!!! vil også kunne sy sånn!!:)))
klem:)

Louise hat gesagt…

Hej Christina

Det sæt sengetøj er da helt vildt flot... hvad koster det??? Er muligvis ret interesseret, søger nemlig hele betræk så jeg kan få syet et sæt til min dobbelt dyne :-)

Og hvis du gerne vil have kugler fra sæstrene grene, så skriv lige en mail til mig, så skal jeg gerne købe et par poser til dig...

KH Louise

Christina hat gesagt…

june -
tak :) det er slet ikke så svært at sy hvis man har nogle ordentlige mønstre - det er bare med at turde gå i gang, mine første ting så meget morsomme ud og så pludselig kan man :) og det er bare sååå hyggeligt!

louise -
tuuusind tak for tilbuddet, måske vender jeg tilbage til det :) sengetøjet koster 23 euro, som er ca. 172,oo kr. plus porto. i øjeblikket bader det i eddike så skabs"duften" forsvinder :)

Louise hat gesagt…

Jeg vil gerne købe det, min søde veninde har nemlig lovet at sy til min dyne, og jeg har fundet et flot blåt helt betræk til den ene side, og sys dette kunne være SÅ smukt til den anden side :-) Er det pude betræk med???

Jeg er på vej ud af døren lige nu, men kan vi ikke lige mailes ved i aften??

Knus

Christina hat gesagt…

louise -
med pudebetræk og alle knapper, ingen huller og i det hele taget meget lækkert. jeg har reserveret det til dig og holder det reserveret til i morgen...
kh christina

Louise hat gesagt…

Det lyder bare rigtig godt, dog skal det jo sprættes op, og syes om til et dobbelt dyne betræk :-)

Hvordan gør vi, kan du sende mig sådan en paypal halløj igen???

KH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...