Seiten

Sonntag, 19. August 2012

Dejlige dage og puder // Schöne Tage und Kissen




Vi har haft et par fantastiske sommerdage hernede i det tyske - masser af sol og varme, udehygge, afslapning og glade børn... Der findes ikke noget bedre end at kunne være udenfor hele dagen - det er ligesom at få et ekstra rum, et sommer-rum... Min mindste nyder det mest af alle - han nærmest suger sommeren til sig...

Wir haben die Sommertage genossen - soo viel Sonne und Wärme, von früh bis spät draussen sein - es gibt nix besseres...



Der var sommerfest i børnehaven, med cirkusforstilling, grillmad og masser af kage...

Im Kinderladen war Sommerfest mit Zirkusvorstellung, Grillen und Kuchen...




Og jeg fik syet lidt puder - er helt vild med harlekinstoffet, vores ene kæmpepude fik et betræk og jeg fik syet et til shoppen også... Den blå grøn blomstrede lander også i shoppen, men det bliver vidst ikke før i morgen...

Und ich habe ein wenig Zeit mit der Nähmaschine verbracht - 2 Kissen landen im Shop und eins ist auf dem Sofa gelandet...

7 Kommentare:

Anna Marie Weinreich hat gesagt…

Wow, sikke smukke billeder, Christina :)

Unknown hat gesagt…

Det gælder om at nyde det sidste af sommeren, suge til sig inden den lange vinter.
Så fine puder:-)

Ditte hat gesagt…

Smukke puder - og smuk sofakrog :)

Fliegenpilzwerkstatt hat gesagt…

Der Tisch,die Kissen...alles ist sehr schön geworden.

Ich mag deinen Wohnstil!

Liebe Grüße von Antonie

Marie hat gesagt…

Dejlige sommerbilleder :-) Vi nyder også solen og varmen her...det er med at lade op inden efteråret kommer.

by.bak - interior & lifestyle blog hat gesagt…

Arhmen altså hvor er det fint med den sorthvide harlekinpude mit i dit skønne lyse retrounivers. For pokker, jeg er misundelig på den :-)

Christina hat gesagt…

anna -
mange tusind tak søde anna :)

miri -
ja, vi suger :) selvom jeg engang imellem kan mærke at efterår også er ok... elsker den der overgang mellem sommer og efterår, duften og farverne og vinden :)

ditte -
tak skal du ha´:)

antonie -
danke für deinen netten kommentar -das freut mich :) alles nur farbe und alte stoffe ;)
lg christina

marie -
ja, det var dejligt at sommeren lige kiggede forbi igen :)

dorte -
så må du igang ved symaskinen :) jeg synes også lige at den giver alt det lyse og feminine lidt kant :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...