Seiten

Sonntag, 9. September 2012

Køkkenvægt & jordbær // Küchenwaage & Erdbeeren


I går fandt jeg en gammel køkkenvægt på loppemarkedet til 20 kr. - i den der "gammel-kunststof-grå" farve, som bare ikke er særlig lækker - en god kvalitetsvægt, men farven altså... Så den fik en omgang spraymaling og ser nu ud som ny... Jeg er begejstret for resultatet, det går lynhurtigt og hvis man er heldig er man endda lidt narkotiseret efter brug af sprayen - høhø..

Gestern fand ich eine alte Krups-Waage auf dem Flohmarkt für 3,50 - die Farbe "Kunststoff-Grau-Börks"... Da Scheuermilch die Farbe nicht wirklich veränderte, habe ich Sprayfarbe genommen - und das Resultat kann sich sehen lassen. Deswegen gibts jetzt Bilderspam...



 
Og så lige årets sidste jordbær... // Und hier die letzten Erdbeeren des Jahres...

 

 

6 Kommentare:

Louise hat gesagt…

Hej søde du

Er glad for at se tingene er kommet godt frem og at du er tilfreds, nu glæder jeg mig også til mit lander her oppe:-)

Super lækker vægt du har forvandlet der.... Fin fin fin

Retro-pasteller hat gesagt…

Nydelig flott vekten ble!Love it!

Lola hat gesagt…

Hvor den blevet fin den vægt!! Må altså snart i gang med det spraymaleri. Indtil videre er det blevet til en spraymalet sættekasse - ikke særlig ophidsende. :)

Anna Marie Weinreich hat gesagt…

Tænk at den kan se så fin ud af spraymaling. Det ligner jo, at den er køby i den farve. :)
Den er så fin :)

Kaylovesvintage hat gesagt…

nice kitchen, great colors

Jessica hat gesagt…

Superschöne Idee mit der hellblauen Farbe. Sehr sehr hübsch!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...