Seiten

Samstag, 15. September 2012

Nyt skab - ny stil? // Neuer Schrank - neuer Stil?




Kender I det - at få et nyt møbel og ikke vide om det nu også virkelig passer??? Linus havde brug for vores reol som stod i stuen og jeg så lige muligheden for at kunne flytte lidt om igen... Det kom der så dette ud af - et fint skab, godt i størrelsen - faktisk kan jeg bedst lide vores stue når møblerne ikke tager for meget overhånd - altså når de ikke er for store... Så skabet er perfekt - men jeg kan bare ikke finde ud af om det skal males eller ej... Det er sjældent er jeg er i tvivl med hensyn til indretningen herhjemme, men denne gang er jeg det altså - også efter hjælp af instagram-damerne som næsten alle synes at det er finest som det er... Så jeg går og overvejer en pastelorange - bliver den mon fesen? - en lys blå eller kedelig hvid. Eller jeg lader træet dog stå...
Og så har jeg endelig fundet en halvvejs fin løsning på vores mini-vindueskarme... De er så smalle at man ikke kan stille noget som helst på dem og jeg synes at det ser så hyggeligt ud når man kan - så jeg har inddraget vores store gamle radiatore og stillet et bræt på... Det er fint...

Neues Möbel im Wohnzimmer - Linus brauchte das Regal und es war eine willkommene Gelegenheit wiedermal umzuräumen... Aber Holz? Ich weiss nicht - ich überlege helles Blau oder langweiliges Weiss. Oder ein pastelliges Orange... Hm... Grosse Entscheidungen stehen an ;)
Und ich habe endlich mal eine einfache Lösung für unsere mickrige Fensterbretter gefunden - ich mag Fensterbretter wo man Zeugs draufstellen kann, aber bei uns geht gar nix. Also Brett auf Heizkörper davor und fertig zum dekorieren :)

10 Kommentare:

filibaba hat gesagt…

Jeg ville lade skabet være - det er flot, som det er! :)

frkmus.dk hat gesagt…

Flot skab. Det vil være synd at male det. Passer rigtigt godt til din stue.

Hilsen Gitte

karen margrethe Lohse Nielsen hat gesagt…

Det træ er for smukt i årene til at male, passer osse fint ind i dit hjem;O)KH bedstemorkaren

Christina hat gesagt…

filibaba -
ja, det er jo fint - men jeg kommer ind i stuen og det generer mit øje... hmmmm...

gitte -
det siger alle! jeg kan sagtens se at det er fint, meeeen lige her hos os?? ;)

karen -
skulle jeg gå i gang med malerrullen så vil jeg have dine ord i baghovedet hele tiden ;) og en halvdårlig samvittighed også ;) for smukt i årene lyder altså .... smukt! :)

Snullemor hat gesagt…

Jeg kender det godt... det står så smukt, men som du siger: generer øjet... man ender med at male og tænker: Yes! Det er lige mig!
Det skab er jo så ensomt i din stue, hvor alt andet er malet. Trenden er selvfølgelig at du skal elske det som det er, men det gør du jo ikke!
Jeg ville male det meget lys grågrøn, for den farve bruger jeg på mange ting, og den dækker første gang!
Men måske er du til lidt mere rene farver....

betine hat gesagt…

Jeg ville altså også male det... Sådan en lækker pastelfarve... :)

freuleinmimi hat gesagt…

Farbwahl ist immer schwierig ..... im Notfall bleibe ich bei weiss, da kann dann die Deko-Farbe immer wieder wechseln .... aber ich bin sicher, du wirst eine tolle Wahl treffen ;-)
Liebgruss, mimi

Christina hat gesagt…

jette -
jeg er i gang - det skal nemlig elskes :)

betine -
det har lige fået første omgang :) JA!

mimi -
so war es früher auch - alles weiss, überall und immer... jetzt bin ich gerade dabei ein bisschen blau in die weisse farbe zu mischen :) und ahhh - entscheidung getroffen :)))

Unknown hat gesagt…

Det bliver smukt som du vil have det - det er jeg sikker på..
Hvilken farve??

Christina hat gesagt…

Line - det er blevet lyseblåt, her til aften ser det mærkeligt nok næsten grønt ud, er spændt på at se det tørt i morgen og i dagslys og jeg er så! glad for at jeg malede det...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...