Seiten

Sonntag, 16. September 2012

Nyt hækleprojekt og malet skab... // Neues Häkelprojekt und Schrank gestrichen...



De der sekskanter er altså helt specielle - syede eller hæklede, jeg synes at de er flotte... Så jeg er gået i gang med at trevle/trævle alle mine påbegyndte småhæklerier op for at lave et sekskants-tæppe istedet for... Hver årstid sit projekt - dette må så være efterårets...
Og ja, jeg kunne altså ikke dy mig og måtte bare male skabet - sådan her passer det bare bedst, farven måtte godt have været lilla, men manden indlagde veto og vi blev enige om lyseblå... Meget meget bedre nu...

Eine neue Häkeldecke ist unterwegs - gemacht aus Resten bzw. aus aufgeribbelte angefangene Projekte die nie fertig werden... Davon habe ich mehr als genug... Und Decken eigentlich auch und dann wieder nicht ;)
Der Schrank ist jetzt auch gestrichen worden, passt so einfach besser - ich wollte lila, der Mann nicht und so haben wir uns auf hellblau geeinigt..


7 Kommentare:

Karina/Tungelunden hat gesagt…

Lækre farver :)

betine hat gesagt…

Det er bare så meget bedre i din stue nu... :) God beslutning! Og sikke fint hækletøj!

by.bak - interior & lifestyle blog hat gesagt…

Top lækker lyseblå farve :-)

Snullemor hat gesagt…

Nemlig : )

Loppe-shoppe hat gesagt…

Skøn skabs-farve!
Og hæklede sekskanter, uh, det ville jeg gerne kunne.

God mandag.

Ps. Hvis du kender en tysk-sprog-kyndig udi gamle udtryk, vil du så spørge den person om udtrykket:" ein Hund von jeder Stadt". Jeg mener at det betyder noget i retning af broget/spraglet/en blanding. (det skulle have været titlen på mit nye tæppe med sekskanter, men jeg kan ikke Google det...). Altså kun hvis det lige falder dig for...

Anonym hat gesagt…

Dette stykke er virkelig smuk, dette websted har dele selv smukke.Se er endda smuk.
http://www.bocadolobo.com/coolors/plaza.html

Inger Lises Verden hat gesagt…

Det passer da bare perfekt ind! Dejlig farve:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...