Seiten

Mittwoch, 28. Dezember 2011

Billeder fra en sygedag og et enkelt fy-billede...

Frans er syg - vi arbejder mod en lungebetændelse, uden antibiotika - selvfølgelig i sammenarbejde med børnelægen, hvilket vil sige - udover daglige lægebesøg - at gribe telefonen flere gange om dagen og "snakke feber og hoste" - den lille inhalerer salbutamol og får kvark-vikler på bryst og ryg... Indtil videre er det terapien og det ser ud til at hjælpe, feberen er gået tilbage og hosten er blevet bedre, vi skal til chek igen i morgen... Det er hårdt arbejde at få børn raske på denne måde, men 10 gange hellere det end antibiotika - og min erfaring med de alternative behandlingmetoder hos børn er ret gode - faktisk måtte vi kun en enkelt gang gribe til antibiotika.
Så iøjeblikket er vi på stand-by herhjemme, der sker ikke rigtigt noget udover det sædvanlige sygeprogram på sofaen... Og når man sådan sidder der og nusser, kan man lige få plads til lidt hækletøj ind imellem og det blev til lidt shoppen imens den lille sov middagslur indhyllet i kvark...

inhalation...

læsning og bil-leg... pænt staplet for jeres skyld ;)

en ret god farve, som jeg godt kunne tænke mig et eller andet sted - men hvor?

en hæklet abe er blevet færdig...

ditto en børnekøkken-karklud...

Hvis du har svage nerver, så er næste billede ikke noget for dig ;)


Og da jeg lige igen har tjent lidt på disse figurer har jeg net-shoppet nogle af de fineste ting jeg har ønsket mig længe - bare fordi... Normalt er her ikke meget at rutte med, så jeg nyder lige at kunne...

Keine Kommentare:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...