Seiten

Donnerstag, 12. April 2012

Karse... // Kresse..



At så karse er rigtigt hyggeligt at lave med de små - det er noget de kan være med til fra start til slut og der sker noget relativt hurtigt, og så er jeg altså ret vild med de der små tykke hænder som er med allevegne... Så nu venter vi på små grønne spirer og på karsebrød... Og en af de næste dage skal vi så igang med at forspirer nogle af dem her - jeg glææææder mig - jeg kan allerede se potterne udenfor med alle yndlingsblomsterne i - cosmea, vikker, lavendel, tallerkensmækker, valmuer...

Kresse sähen ist mit den Kleinsten eine richtig nette Beschäftigung - sie können von Anfang bis zum Schluss selber machen und es gibt schnell was zu gucken... Jetzt warten wir nur auf die kleinen grünen Würmchen und auf unsere Kressebrote.... Und die nächsten Tage werden wir dann die Sommerblumen schon mal vorziehen - ich freue mich darauf und sehe schon jetzt die Töpfe im Garten mit den ganzen Lieblingsblumen drin - Cosmea, Wicken, Lavendel, Mohn...


4 Kommentare:

Linsens hat gesagt…

Ih, vi nåede det ikke i påsken, men nu får jeg da helt lyst til at så lidt nu!
Du har helt ret der er ikke noget som små børne hænder;-)

Skjerstad hat gesagt…

Så gøy at han får være med på å så frø :) Karse, som vi sier i Norge, er veldig godt på hvitost ;)
Fikk lyst til å så selv jeg nå :)

Klem fra Janne

Unknown hat gesagt…

Det er så hyggelig å så karse. Ekstra gøy for barn, fordi den vokser så fort.
Jeg har en giveaway i dag. Kanskje du har lyst til å være med?
Klem, Drude

Christina hat gesagt…

linsens -
vi har allerede spist det hele, frans ville dog ikke have noget, som han sagde, det "kender jeg ikke" ;)

janne -
nemlig, jeg fik mig også en ostemad med karse på til aften - meget lækkert :)

drudeblaa -
der kigger jeg lige forbi en af dagene :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...