Seiten

Sonntag, 23. September 2012

En vinder er fundet... // Ein Gewinner ist gefunden...



Tusind tak for alle jeres søde kommentarer til min give away - og velkommen til alle de nye læsere, jeg er glad for hver og en af jer... Lettere forsinket har jeg trukket en vinder ved hjælp af random.org, bag ved nr. 21 gemmer sig hende her - send mig din adresse på stina@gmx.de, så sender jeg dig din gave...

Vielen Dank für all die netten Kommentare und schön dass so viele mitgemacht haben - Willkommen an alle neuen Leser... Leicht verspätet habe ich via random.org einen Gewinner gezogen. Hinter der Nr. 21 verbirgt sich ...

5 Kommentare:

Snullemor hat gesagt…

Tillykke : )

inga hat gesagt…

congrat:)

den enkelte Freude hat gesagt…

What!!!!! jamen det er jo mig....hvor vildt:) ihhh hvor er det skønt. de er så smukke dine huse- vidunderligt. sender fluks en mail....juhuuuuuuu fantastisk
kh kirsten

Superskurk hat gesagt…

Det er jo ikke løgn når din blog hedder dejligheder, for det er virkelig nogle dejligheder du poster. Tak for en lækker blog - har fluks tilmeldt mig som fast læser.
Du skal også være velkommen ovre hos mig ;o)

by.bak - interior & lifestyle blog hat gesagt…

pokkers også, det var jo mig, der skulle vinde de fine huse :-) Tillykke til den heldige

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...