Seiten

Mittwoch, 19. September 2012

Lidt til samlingerne // Neues für div. Sammlungen




Jeg samler på stof, sko, gamle kagetallerkener, mumi-kopper, lysestager og gamle æsker, min læges fine farvede plastik-vandbægere og vatttæpper... Og vidst nok et par andre sager...
En fin blå æske fandt jeg i går sammen med det smukke lila vatttæppe og et brunt, gult dynebetræk er blevet forvandlet til et også - og i dag kom der to fine lila kopper med hjem fra lægen, som i øvrigt har lovet mig at bestille gule næste gang... Æhem, det er lidt mærkeligt, jeg ved det godt - men jeg synes altså at de er fine...
Jeg kunne i øvrigt også godt tænke mig at begynde at samle fine skåle og vaser og nips fra Liebe - jeg tror da lige at jeg skal forbinde mit besøg af min savnede datter i oktober med et besøg i Liebe-butikken... Jeg har noget at glæde mig til!!!

Ich habe viele Sammlungen... Schuhe, alte Kuchenteller, Mumi-Tassen, alte Schachteln, die bunten Plastikbecher vom Frauenarzt und Steppdecken... Und bestimmt noch andere Sachen die ich gerade vergessen habe...
Gestern kam eine alte Schachtel zusammen mit der lila Steppdecke zu den Sammlungen hinzu sowie eine neue selbst genähte Decke aus meiner Retrobettbezugsammlung. Und dann 2 lila Wasserbecher, ja, ich weiss - es ist schon ein bisschen merkwürdig - aber die sind doch schön!? Ich wurde fürs nächste Mal gelbe versprochen, dann geht man doch gerne zur Vorsorgeuntersuchungen ;)

7 Kommentare:

Petra / Popetotrora hat gesagt…

Ett helt gäng samlingar där hemma hör jag.
Och vem är inte sån... att man samlar på sig både det ena och det andra... :)

Marina hat gesagt…

Sikke fine ting du går og samler på. Ting kan let gøre glad få længe de ikke får magten over en (ahem... siger hende der har et helt skab fuld af vaser)

Anna Scandinavian Cottage hat gesagt…

Hvad heldigt at du blogger på dansk! För denne blog vil jeg helt klart læse, super hyggelig! :)
Mvh, Anna

Angcenia hat gesagt…

Åhh kender det alt for godt, samler også på alverdens ting, bare fordi jeg ikke kan lade vær. Nogle skønne ting du har fået til samlingen.
kh maria

Anna Marie Weinreich hat gesagt…

Hvor er de flotte, dine vattapper :) Er også ret vild med dine "plastickrus"

Davids Engle hat gesagt…

Ja du er vist en rigtig samler. Vil vædde med, at din læge griner lidt, når du går ud af døren:-)
Hvor er du dygtig til at sy vattæpper ud af dine gamle dybebetræk. Er det svært?
Knus fra Kate

Christina hat gesagt…

popetotrora -
ja, man samler vidst på meget mere end man tror... jeg synes at det er hyggeligt, både jagten på det og de nye fund :)

marina -
det er kun jagten som har magt ;) jeg synes nu at det er meget uskyldigt :) oh ja - vaser! dem har jeg også et par stykker af ;) og så samler jeg vidst på borde - sagde kæresten forleden...

anna -
velkommen til - det er dejligt du gider læse med :)

maria -
ja, der kan nemt opstå nye samlinger ;) heldigvis fordeler det sig meget godt herhjemme :)

anna -
tak skal du have :) og perfekte nu hvor det om aftenen faktisk er koldt... ja, de er fine de krus - jeg bruger dem som vaser ;)

kate -
den ene lægesekretær synes nok at jeg var lidt mærkelig og den anden, som bestiller dem hjem sad og hyggede sig :) det er lidt besværligt fordi betrækket skal ligge 100% ellers trækker det hele sig under syningen og der kommer buler - på det sidste blev jeg hidsig ;) men det er arbejdet værd :)
kh :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...