Seiten

Sonntag, 2. September 2012

Krearum opdatering // Klein aber fein...



Jeg føler at jeg har fået et nyt værelse - har flyttet sengen der stod derinde og i stedet for har jeg lånt Dodo´s bord mens hun er væk - jeg synes at det er hyggeligt at have hendes ting omkring mig når hun nu ikke er her, kan man mon høre at jeg er lettere sentimental? Og det giver et helt andet indtryk - det ligner nu mere et rum som bliver brugt og det virker meget større nu der er mere plads på gulvet.. Jeg fandt også en lille opslagstavle på lopperen forleden, den blev malet hvid og mangler nu bare at blive fyldt med fine inspirerende ting - så kan jeg kalde det et moodboard, det lyder jo meget mere kreativt, nicht wahr? Og så skal jeg bare lige få symaskinen på plads herinde igen... Jeg elsker mit lille sted.

Mein Zimmer ist neu. Das Bett ist weg und stattdessen habe ich Dodo´s Tisch zu mir gestellt - ich finde es schön ihre Sachen um mich zu haben jetzt wo sie nicht da ist - hört man die Sentimentalität??? Die zusätzliche Arbeitsfläche hat schon immer gefehlt bzw. ich kann gar nicht zu viel Tischfläche haben wenn ich nähe... Eine Pinnwand vom Trödler ist gestrichen worden - fehlen nur noch 2 Nägel und dann freue ich mich darauf sie mit Inspiration zu füllen - Farben, Stofffetzen, Zeichnungen, Bilder... Und die Nähmaschine hat dann endlich einen stationären Platz. Ich liebe mein Zimmer.





15 Kommentare:

Julie Søndergaard hat gesagt…

Dit lille sted ser også bare såå hyggeligt ud! Jeg ville ønske jeg havde sådan et sted!

Kh

Skjerstad hat gesagt…

Ikke rart du trives og blir kreativ der inne ;)
Herlig, og masse fint der inne !
Har vært fint å ha et slikt rom.

Ha en fin kveld :)

Barbara hat gesagt…

Hvor ser det lækkert ud! Deter fedt med sådan et rum

Blogmoster hat gesagt…

Det ser sååå hyggeligt ud:)

Kristin hat gesagt…

Hvor ser der fint og hyggeligt ud Christina. Tror også jeg ville have mit barns ting nær, hvis det var rejst udenlands

spielpause hat gesagt…

Ein wunderschönes Nähzimmer, in das ich mich gerne einsperren lassen würde... Ich habe Dich und Deinen Blog erst vor ein paar Tagen entdeckt und bin ganz entzückt von seinem Charme. Dazu lebst Du noch nahe meiner Heimat, in der ich aufgewachsen bin und in diesem Jahr hat es mich schon zweimal nach Dänemark verschlagen... Lauter kleine Eckdaten, mit denen ich mich hier ein bißchen wie "nach Hause kommen" fühle. Herzliche Grüße aus -inzwischen Leipzig- , Marja

Maj♥ hat gesagt…

Åh hvor er der fint og smukt!
Et rum fyldt med dejlige farver!
Forstår godt du er vild med det!!

Louise hat gesagt…

det er virkelig virkelig også et lækkert sted du har der... og kan ret godt li ideen med at du har lidt af Dodo hos dig når du er kreativ... Det kan hun sikkert også :-)

Hvordan trives hun ellers i Danmark??

Vi mailes nok ved...

Knus til dig... FEDT HJØRNE.... lækre sager

Unknown hat gesagt…

Virker som et dejligt sted at være :)

De Zuster Van hat gesagt…

What a lovely place to work in! I love all the white with the bright coloured accents.

Anonym hat gesagt…

Sikke en fin blog :)

Unknown hat gesagt…

Skøn plet! Jeg tror ikke jeg fik skrevet den rigtige mail adr. Prøver igen

Lindersverden@hotmail.com

Marie hat gesagt…

elsker bare at kigge ind hos dig, der hersker bare en helt bestemt stemning med alt det hvide mod det farverige, smukt!
og den plads der er da helt okay :)

Snullemor hat gesagt…

Jeg forstår godt du elsker det rum, det ser virkelig dejligt ud : )

Christina hat gesagt…

julie -
et lille sted ja, indtil jeg fik dette har jeg altid haft et bord et eller andet sted med mine ting -synes at det er så vigtigt at skabe sin egen lille verden, lige meget hvor lille :)

janne -
tak :) ja, det er rart - jeg tror tit at det er noget man kan skaffe - en lille miniplads til sig selv et eller andet sted...

barbara -
det er det også - og det bedste er næsten at jeg kan rode til jeg ikke gider mere og så bare lukke døren ;)

blogmoster -
taaark :) det er det også :) synes især ungerne ;)

kristin-
først tænkte jeg om det ville være mærkeligt for hende hvis jeg flyttede ting ud fra hendes værelse, men så er hun ligesom mere der hvor jeg også er og hun synes at det var en søde ide :)

spielpause -
danke für deinen netten kommentar :) schön dass du dich hier zu hause fühlst, dass ist ein echtes kompliment :) kopenhagen - berlin, liebe beides :)
lg christina

maj -
småt men godt eller så´n ;) det er et hyggeligt sted for os alle - tror at børnene synes at det der minirum har en helt speciel aura og det kan jeg godt lide :)

louise -
jeg synes også at det var en rigtig god ide at få hendes bord derned... og det synes dodo heldigvis også :) jeg glæder mig til at komme igang derinde :)

miri -
det er det skam - bare mig og symaskinen - øhhh, og så er der altså heller ikke plads til flere ;)

De Zuster Van -
thanks a lot for your nice comment - its a very bright room so it always looks a bit like summer inthere :)

trne -
tak skal du have :)

laura -
jeg har sendt dig en mail - er helt spændt :)

marolle -
tusind tak - det var sødt sagt :) og gjorde mig rigtig rigtig glad...

jette -
det er bare så skønt at have sit eget... om man bruger det meget eller ej - bare det at det er der :) som regelt er det mest rodet ;)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...