Seiten

Montag, 5. September 2011

Farveleg // Farbenspiel...













Når man ikke rigtig er frisk, men heller ikke rigtig syg - når man har læst alle sine bøger og bygget med klodser - når man ikke gider mere, så er det dejligt at sidde på sofaen og lege med de ting som ellers er gemt væk - et kunstværk på puden :)

Wenn man nicht richtig fit ist, aber auch nicht wirklich gesund - wenn man alle Bücher gelesen und mit Bauklötzern gespielt hat - wenn man einfach keine Lust mehr hat, dann ist es schön auf dem Sofa zu sitzen und mit Sachen zu spielen die sonst weggepackt sind - ein Kunstwerk aufm Kissen :)


5 Kommentare:

Iben hat gesagt…

Nårrrrh hvor fint. Det er altid en helt speciel, stille og fordybende leg der kommer ud af det når man får fat i de hemmelige og forbudte ting. Kan selv fuldstændig huske fascinationen over at pille ved alle de spændende og farverige dimser i min mors syskuffer for mange år siden (:

Dejlige billeder og god bedring med den lille

by.bak - interior & lifestyle blog hat gesagt…

Nogle gange er det bare de mærkeligste små ting, der kan underholde - men jeg kan nu godt se hvorfor, man kan få lidt tid til at gå med det, farverne er jo ikke til at blive sur på!

Christina hat gesagt…

iben - der er ting fra barndommen som hænger ved for altid, hos mig er det duften af nymalede kaffebønner og specielle farver, f.eks dem fra de "gennemsigtige" glas-perler..

pimp me up - alt det som ellers ikke er tilgængeligt er det bedste :)

Carina hat gesagt…

Ja, det kender jeg godt. Da jeg var barn gik jeg altid på jagt i min farmors systue... Og hvis jeg ikke passer på mine egne skatte, så er der to der gerne vil lege med dem... God ide til en sygedag hjemme, hvor man ikke er helt frisk!

Christina hat gesagt…

carina - velkommen herinde - ja, der er ting man skal gemme væk og engang imellem så enten stille dem frem "så´n helt tilfældigt" (så der kan leges med de forbudte ting) eller ligesom her hygge sammen omkring/med de ting man ellers ikke må få :)
min hjerne arbejder lige på tysk - det jeg skriver virker lidt mærkeligt, nå men jeg går ud fra at du kan forstå mig ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...