Seiten

Dienstag, 14. Februar 2012

Jeg har drenge! // Ich habe Jungs!





Man kan lave vejnet ud af alt - iøjeblikket har vi tre meget vigtige af dem rundt omkring i stueetagen plus en lavet af udklippede kredse...  Den sidste har jeg fået lov til at køre igennem symaskinen senere i dag.

Man kann aus fast allem Strassen bauen - momentan haben wir drei wichtige Strassennetze allein in der unteren Etage plus eine aus ausgeschnittenen Kreisen... Die letzte Strasse darf ich nachher durch die Nähmaschine jagen.

5 Kommentare:

frkmus.dk hat gesagt…

Dejligt med fantasi.

Hilsen Gitte

Skjerstad hat gesagt…

Så sjovt at se :)
Det er bestemt røre liv i deres hjem;)
Og hans fantasi er intet at sige om!

Nyd symaskinen i aften :)
Hugs fra Jane

Hyggestunder hat gesagt…

Hyggeligt! Hvor har I den øverste vejbane fra? Den er helt fantastisk, og ville falde i smag både hos mor og drenge ;0)

Arlianas hat gesagt…

Det ser da hyggeligt ud - herligt når de har gang i fantasien gennem en god leg

Christina hat gesagt…

gitte -
ja, det mangler der ikke noget af her :)

janne -
der er gang i den hele tiden - ikke noget med ro her ;) symaskinen fik lov at stå, for nu er jeg også syg... øv!

hyggestunder -
den vej er ret god, men også ret gammel. linus fik den da han blev 4 tror jeg og jeg bestilte den hos en eller anden tysk onlineshop, hvor ved jeg desværre ikke mere...

karen elisabeth -
jeg hygger mig også når de to leger sammen, det er jo ikke så sjældent at det sker med den aldersforskel ;) isår lillemanden elsker det når hans strorebror gider :))) og fantasien fejler ikke noget her - det er kun halsene ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...