Seiten

Mittwoch, 2. Mai 2012

Vores dage... // Unsere Zeit...





Sol og udeliv og dejlig beskidte børn, lidt syning om aftenen - denne gang en rosa sag...
Jeg arbejder på højtryk med at finde noget arbejde jeg har lyst til da jeg om 2 uger skal i gang igen. Men jeg kan mærke at det jeg bliver betalt for ikke er det jeg vil. Har længe gået med ideen om at kunne få shoppen til at fungere men må nok indse at jeg bare ikke sælger nok, eller at jeg ikke har tiden til at lave så meget at der også bliver solgt mere. Så nu er det virkelig ved at være tid til at komme videre, måske endda til at sige farvel til drømmen om at kunne arbejde hjemmefra... Jeg håber stadigvæk lidt at det jeg leder efter pludselig ligger lige foran mig - hvem ved hvad der venter rundt om hjørnet... Og indtil jeg har fundet det lækre nye arbejde nyder vi hinanden og vores dage...

Sonne - draussen sein - schmutzige Kinder - Abends ein bisschen Nähen, diesmal eine rosa Sache...
In 2 Wochen fängt das wirkliche Leben an, ich muss wieder arbeiten... Aber ich merke dass das wofür ich bezahlt werde nicht das ist was ich will... Muss leider einsehen dass ich nicht genug mit meinem Dawanda-Shop verdiene - ich verkaufe nicht genug bzw. habe nicht genug Zeit um mehr zu nähen und damit mehr zu verkaufen. Der Traum von zu Hause arbeiten zu können ist vorbei. Ich hoffe immer noch dass da draussen genau das Richtige wartet - ich muss es nur finden... Und bis dahin geniessen wir einander und unsere Zeit zusammen...

7 Kommentare:

Camilla hat gesagt…

Skønne billeder.. Øv at det ikke er helt som du drømmer om, håber du finder en vej der gør dig lykkelig..
Kh Camilla
http://celinas-verden.blogspot.com
se min nye give away

Christina Ravn hat gesagt…

Hvor er det skønne billeder, og en super sød rosa sag!

Jeg har gjort mig mange tanker ala dig (og ved heller ikke hvor de ender), så jeg ønsker dig pøj pøj i jagten på 'det' og lurer med fra sidelinjen.

Kh C

Unknown hat gesagt…

Skønne dage :-)
At finde det man brænder for OG kan leve af...- en udfordring, som jeg håber vil lykkes for dig.

Louise hat gesagt…

Skønne billeder Christina, dejligt du formår at nyde livet der hvor du er lige nu.

Jeg ved om nogen hvad du slås med.... Det ved du.... Så skulle du få lyst at lufte tankerne, eller bare læsse af... så findes der altså en cyperveninde i Hedensted :-)

Må du ha en fantastisk dag, og så glæder jeg mig til posten forhåbentlig har noget med til mig idag :-)

KH Louise

Christina hat gesagt…

camilla -
tak for de søde ord, ja, det er jo lige det... at finde noget man faktisk gider at lave, at glæde sig til at skulle arbejde - ikke bare at skulle. så jeg leder videre.

christina -
jeg så at du har været med til det der kreativ-møde, sådan noget må da være helt fantastiskt? hernede er det lidt svært med disse ting desværre, eller måske er det bare svært at finde de folk som tænker på samme måde. jeg er sikker på at der findes noget som kan kombineres med børnetid og med lyst til arbejde og hvis jeg ikke finder det lige nu så må jeg bide i det sure æble og i det mindste lede sideløbende... pøjpøj også til dig...

losarinas mor -
det håber jeg også :) at skulle undervise igen eller tilbage som støttepædagog orker jeg simpelthen ikke, det dræner mig totalt for den energi jeg har brug for med mine egne unger, så det er bare med at få gang i fantasien og komme ud af starthullerne...

louise -
det er jo også lidt positivt at skulle den vej, at finde ud af hvad det skal eller godt må være og så prøve at komme i den retning. så jeg ser ikke sort, der er altid en løsning, i hvertfald er jeg indtil videre aldrig faldet på næsen med mine beslutninger hvor omvæltende de nu har været og da jeg ikke er bange for at starte fra nul af endnu engang så skal det nok fungere. det der er vigtigst for mig nu er at kunne være hos mine børn og tjene så det lige kan løbe rundt og helt ærligt, det må da kunne lade sig gøre! tak for dit søde søde tilbud, måske får jeg jo brug for at brokke mig lidt...

Menageriet hat gesagt…

Fine billeder, flotte farver. Og bestemt yndig lille kjolesag :)

Christina hat gesagt…

menageriet -
tak :) og nu er den sørme også blevet strøget ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...